ASSALAMUALAIKUM W.B.T DAN SALAM SEJAHTERA


pertama-tama ucapan seifiniti kesyukuran ke hadrat ilahi kerna kita masih lagi diuji.. ujian yang mendatang mematang diri kita sebagai insan.. rintihan yang datang ada hikmah dan pengajaran yang bole kita perolehi untuk masa depan..

kepada sahabat2 saya berharap kita bersabar dan ikhlas diri moga-moga ia menjadi bekalan kita masa perhitungan kelak.. berkenaan program bersama-sama kanak-kanak gaza di ukm kl pada 16 jan 2010 adalah tidak benar.. didalam laman web halaqah.net ada membincangkannya.. laman webnya [ http://halaqah.net/v10/index.php?topic=10056.0 ] ..

diharapkan sahabat-sahabat bersabar , insyaAllah , ada hikmah disebaliknya..

yang keduanya, alhamdulillah, duit JPA telah dimasukkan ke dalam akaun. [ sujud syukur ] . diharapkan sahabat dapat menguruskan sebaik mungkin .. tetapi kepada sahabat-sahabat yang memohon wang pendahuluan rm500 .. telah dimasukkan hutang ke dalam akaun yuran kita walaupun duit belum diperoleh.. insyaAllah , perkara tersebut akan disampai kepada pejabat bendahari dan unit kauseling.. diharapkan sahabat bersabar


'' kita selalu diberi rezeki , tetapi kurang bersyukur, kita diberikan ujian tetapi kita kurang bertawakal , kita adalah insan yang perlu menyedari diri ini bukanlah milik mutlak tetapi kita dimiliki , tubuh ini adalah pinjaman dari pencipta "

SALAM UKHWAH

AMIN

Leave a Reply

ADAKAH KAU LUPA?

ADAKAH KAU LUPA?
ditujukan khas untuk para pejuang dan pencinta agama ALLAH,